Mansur Yavaş'tan "Yeter artık" tepkisi
Manşet Yorum – 21/04/2026
Cumhuriyet
Halk Partili belediyelere yönelik etkisizleştirme ve görevden alma
operasyonları hızını arttırarak devam ediyor.
İstisnasız
her sabah yeni bir operasyon haberi ve gözaltılarla güne başlıyoruz.
Yapılan
bu haksız müdahalelerin gerçek amacının CHP'yi etkisizleştirme çabası olduğunu
halkın her kesimi iyi biliyor.
Biliyor
ama, yaratılan bu korku ikliminden dolayı ne tepki gösteriyor, ne de sesini
çıkara biliyor...
Bu
durum Mansur Yavaş Başkanı da iyice rahatsız etti...
Çünkü
son günlerde hedef tahtasına oturtuldu. İktidar parmak sallıyor, trol orduları “sıra sende” naraları atıyor.
Mansur
Yavaş bu duruma artık dur demenin zamanının geldiğini belirterek, yüksek
perdeden tepkisini dile getirdi...
Yavaş,
"Hukuk askıya alındı ve inanılmaz
bir şekilde her gün bir operasyonla uyanıyoruz. Biz bunu seyredemeyiz.
Yani bütün belediye başkanlarımız
artık tedirgin.
Haksız, hukuksuz bir uygulamaya, bir
iftiraya maruz kalacağı endişesiyle yaşadığı gibi, trol grupları da belediye
başkanlarına “şimdi sıra sende” gibi
tehditvari konuşmaya başladı.
Bu bütün arkadaşlarımızın çalışma
şevkini kırıyor.
Topluca bir şekilde Sayın Genel
Başkanımızla (İspanya'dan döndükten sonar) oturup bu konuyu konuşmanın zamanı
geldi." diyerek Özgür Özel'in bu duruma gerçek anlamda müdahale etmesi ve
engellemesi için ne gerekiyorsa yapması gerektiği mesajını veriyor.
Mansur
Yavaş, CHP yönetimine net bir şekilde, kısa ama kararlı bir manifesto ile
seslenmiş oldu.
Bu, “bugüne
kadar sadece belediyemle ilgilendim, yeter artık. Bende varım” anlamı
taşıyor …
Çok
da haklı.
Sandıkta
alamadıkları belediyeleri, sabah operasyonları ve yargı yoluyla tek tek
alıyorlar.
Şu
ana kadar yapılan tutuklamalarla ilgili topluma aktarılan yada toplumun
bildiği, geçerli ne bir suç unsuru, ne de tutuklanmalarını haklı gösterecek bir
durum var.
Buda
toplum vicdanını yaralıyor. Yaralıyor çünkü halkın iradesini kullanarak
sandıkta verdiği oylar yok sayılıyor.
Demokrasinin
en büyük erdemi olan seçme ve seçilme hakkı vatandaşın elinden alınmış oluyor.
Durum
böyle olunca da vatandaşta güven kalmıyor. İçindeki sessiz tepkiyi büyütüyor.
Nereye kadar?..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder